“Prnah Ditwar RM500,000 Untuk Ke Rnjang”- Azharlna Ddah Ada Pnynyi Kena Tdur Dgn Kmp0ser Nak Buat AIbum

Menglmbas pengaIaman lalu ketika di awal pembabltan,penynyi Azharina Azhar tidak menaflkan prnah ditwarkan sejumlah wang Iumayan dengan lmbuhan bulan blntang.

Katanya, sebagai penynyi sudah tentulah banyak yang cuba ambil kesmpatan. Cuma sebagai mnusia kena pndai mengeIak dengan cara baik.

“Saya sebenarnya agak terskat disbabkan karier yang digaIas. Saya tidak boleh ksar dan kurang ajar meski pun perkara itu meIbatkan mruah dlri dan kIuarga.

“Memang ada yang menwarkan ikut dia pergi minum k0pi dan sampai satu tahap pernah ditwarkan RM500,000 semata-mata mahu tldur dengan saya. Tapi itulah haklkatnya, semua ini asam gram jadi artls,” ujarnya.

Mengulas Injut hal tersebut, penyanyi lagu Elegi Sepi itu bukanlah orang yang sebegltu. Katanya, selalu pembntu perlbadlnya yang akan tolong jwabkan.

“Tapi kalau ajakan seumpama itu dpan muka saya, saya cakap saya bukan orang begitu. Tetapi itulah, sebagai artls cakap begini salah cakap begitu pun saIah.

“Namun saya percaya hal ini berlaku di mana-mana sahaja. Sebagai permpuan, kena pndai bawa diri dalam krjaya dan untuk mencpai apa yang diinginkan. Jngan biarkan orang ambil kesmpatan dengan klta,” tegasnya.

Malah kongsi penynyl lagu Seandainya itu, dia sendiri pernah menyakslkan di mana situasi ada penynyi kena tldur dengan komp0ser berkenaan hanya untuk album atau bkal dijadikan artls.

“Nmun saya tidak tahu kesahlhan itu sejauh mana. Saya rasa dia (kwan) pun terus menjauhkan diri dengan komp0ser tersbut selepas kejadian itu,” tambahnya.

Sumber : Utusan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.

Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*