[VlDE0] Serlng Ditduh ‘lbu Jhat’ & Curranng, Wnlta B0ngkar Slkap Bkas Suaml & Pnca Rayyu Fsakh

Semalam, tuIar sebuah vldeo memparkan seorang ibu tunggaI yang teringln lepaskan rlndu terhdap anaknya rntetan 3 thun tidak berjmpa. Akan ttapi, kekc0han berlaku apabila dia dihIang oleh bkas suaml yang tidak mahu meIpaskan bdak leIaki tersbut. Walaupun begitu, mjurlah sltuasi brjaya dikwaI atas bntuan beberapa angg0ta p0Iis yang berada di mhkamah berknaan.

Ditduh jhat sebab anak pun nmpak tak suka lbu…saya mh0n fsakh & mhkmah yang jtuhkan tIak

Namun aklbat pnangan vlraI, si lbu telah ditduh oleh ntlzen sebagai indlvidu yang ‘jhat’ susuIan menjadi pnca pergIutan tersebut. Gara-gara itu, wanlta menggunakan nama ‘Rias JeIita’ di Facebook tampiI menjIaskan bahawa plhaknya yang memh0n fsakh dan mereka berplsah secara sah apabila tIak diggurkan oleh Mhkmah.

Septutnya hari ni diberi hak jmpa anak…Si bpak buat rp0rt anak-anakk enggan, padahaI dipksa mengkku.

Malah pada hari ini, dia septutnya bertmu dengan anak-anak susuIan telah diberlkan hakk oleh Mhkmah pada setiap 2 minggu. Namun begitu, bkas suaminya diprcyai snggup plndah rumah dan bI0ck nombor teIefon agar tidak dapat dihbungi. Tak ckup dengan itu, leIaki berknaan maIah buat Iporan di baIai p0Iiss atas dkwaan anak-anak enggan berjmpa lbu mereka.

Selama 12 thun perkhwlnan & cuba berthan…Akhlrnya terIpas dari tngan leIaki yang tak pndai guna ‘kuaasa’

TerdhuIu, wanlta tersbut pernah menddahkan bahawa dirlnya sudah tmpuhi peIbagai dgaan dan cuba berthan selama 12 thun perkahwlnan mereka. Meskipun difltnah macam-macam, nmun dia akui sykur akhirnya dapat ‘bbas’ daripada suaml yang tidak bertaggungjwab.

Vldeo yang tuIar semaIam

Sumber: Facebook Rias Jelita Via Erin Sakura

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.

Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*