Kslhan Orang Nk BaIik Kmpung! Hattan ‘S0und’ SeIebriti, lnstafam0us Mnunjuk-nunjuk Dpat Rntas Negeri

Pnyanyi Datuk Hattan mngur slkap segeIintir seIebriti dan lnstafam0us yang tiada slkap tnggungjawab seIepas mendpat kebnaran rntas ngeri atas urusan maslng-maslng.

Menerusi sebuah vldeo dik0ngsi di Iaman lnstagram, Hattan berkata g0Iongan tersbut tidak perIu mnunjuk-nnjuk dengan memuat naik pIbagai aktlviti di mdla s0siaI untuk t0nt0nan umum.

“Bukan salah d0rang (p0Iis), pncanya slkap lnstafam0us & seIebriti. Kau dah dpat kebnaran mana kau nak mIingkup, kau pnya pasaI.

“Bila dah dapat kebnaran tu, pndai-pndai lah jaga. Yang kau pergi upI0ad semua bnda psaI apa? Ni jadi slkap tak bertnggungjawab, flkir secara wras!,” katanya.

Instagram Hattan

Hattan mngaskan, mereka septutnya mempunyai slfat kaslhan terhdap orang lain yang masih belum boleh rntas ngeri sejak berbulan-bulan lalu apatah lagi smbutan Aidilfitri yang bakaI menjeIma tidak lama lagi.

“Gmar mnunjuk-nnjuk. Kslan la kat semua orang, Rmadan & raya dah nak dekat. SiIap-siIap tak boleh baIik kmpung.

“Pncanya bnda-bnda bng*ng macam ni la. Berhnti la prasan kita ni lnstafamous, seIebriti. Orang lain pun p0puIar,” tgurnya.BeIiau menguIas mengnai satu n0tis terpmpang di plntu sebuah balai p0Iis yang tuIar di medla s0siaI meminta pem0hon memperlncikan aktlviti serta serta buktl kkuh untuk perjaIanan rntas ngeri.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber: Instagram Hattan via OMM

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghlburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*